I’m not single. I’m free!

DSC_0042

Po ganėtinai ilgos pertraukos sumąsčiau paatvirauti. Vasara, atostogos, grįžimas namo ir visokie kitokie minimalūs nukrypimai nuo devynis mėnesius besitęsusios šiokios tokios darbotvarkės paskatino sentimentalių ir šiek tiek kardinalių (oho, kaip stebintina!) minčių antplūdį. Tai štai. Pašnekėsime apie buvimą laisva/u.

Šiandienos visuomenėje buvimas “laisvu“, t.y., neturėjimas vaikino/merginos yra lyg tam tikra stigma – tu esi kitoks, nevykėlis, nesubrendėlis ir iš viso, neaišku kokių pakraipų, nes nesugebi susirasti sau antros pusės. Oi, jau net nepradėsiu kalbėti apie mokyklines meiles – seiles, kai vaikiną/merginą turėti yra PRIVALOMA, nes tai madinga ir taip reikia. Ar ne juokingai visa tai skamba? Ypač kai persikelia į realų nebe mokyklinio amžiaus žmonių gyvenimą – turėti kažką šalia REIKIA, nes tokia yra nustatyta tvarka visuomenės pasąmonėje.

Pati buvau, galbūt ir esu, tokio visuomenės požiūrio auka. Rodos, su apvaliu gimtadieniu ateina ir šiek tiek kitoks mąstymas. Man visiškai vienodai, ką pasakys visuomenė, kai tavo bendraamžių nemenka dalis ne tik turi ilgametes poras, bet yra jau tokių, kurie ir vestuves planuoja. Man keista. Galbūt net gaila juos matyti. Džiaugiuosi, kad mano pažįstami atrado savąsias laimes, gyvenimo dalis, antrąsias obuolio puseles, bet…

Oh c’mon, people!

Būtent dabar, šią akimirką TU gyveni dėl savęs ir nieko kito. Dabar yra TAVO dienos, TAVO naktys, TAVO laikas!.. Kai pagalvoji, kad tau nereikia prie nieko derintis, apie nieką kitą galvoti, kai tau nereikia nieko kito, tik gitaros, fotoaparato ar pieštuko – tada pasijunti iš tiesų laisva(s) ! Nieko nėra geriau už vakarus be pabaigos prie laužo su gitara ir geriausiais draugais, už kvailus naktinėjimus, žygius, lindimus ten, kur ne visada leidžiama ir galima, neapgalvotą elgesį, šypsenas, juoką ir visa tai – tik tavo laisvė, niekieno daugiau ir TAU ja su nieku nereikia dalintis ir prie nieko jos derinti.

Vasara yra tam, kad pasijustum laisva(u) !

Sakysit, kad mėginu pateisinti savo nesugebėjimą prisitaikyti? Savo bjaurų būdą ir nesugebėjimą kurti kažko daugiau? Galbūt! Bet aš dar niekada nebuvau tokia laiminga, kaip būdama visiškai nepriklausoma ir laisva. Kai galiu vidury nakties išlipti pro langą ir stebėti žvaigždes be jokių liūdnų ir išsiilgtų minčių. Kai galiu sėsti už vairo, spausti pedalą iki galo ir ne dėl to, kad su kažkuo susipykau ar dėl to, kad mano telefonas išsikrovė ir turiu pasikrauti, kol kas nors nepradėjo pergyventi, kad man kažkas nutiko…

Darai ką nori, elgiesi, kaip nori, linksminiesi, kur ir su kuo nori, eini, kur akys veda ir tau visiškai vis tiek.

Visada mąsčiau, kad esu nevykėlė. Galbūt ir esu. Bet bent jau ši nevykėlė yra visiškai laisva nuo VISKO šiam pasauly ir ŠITA nevykėlė taip paprastai, mostelėjus pirštu, to neišsižadės. Laisvė yra tai, ką turime dabar, nes jaunystė du kartus nesikartoja!

Take what you can and give nothing back!

Geriausi Tavo gyvenimo metai yra dabar, turi pasiimti viską, ką gali! Nenoriu galvoti apie tai, ką aš rytoj apsirengsiu, kaip pasidažysiu, kad atrodyčiau pritrenkiančiai, kad kažkas galėtų dėl to labai džiaugtis. Ne. Darau ir darysiu tai, kas man patinka, tai, kas mane “veža“ be jokių papildomų priedų.

Galbūt tai buvo tiesiog pasišvaistymas keliais skambiais žodžiais. O galbūt, perskaitę dar vieną sentimentų kupiną mano rašliavą, pasijausi kitaip. Iš tiesų laisva(s).

Gyvenimas priklauso TAU! Ir turi jį išnaudoti visais 200 % tol, kol neatsirado daugiau rūpesčių, nei gailės pakelti Tavo liauni pečiai.

O dabar – gyvenk, o ne egzistuok! Būk laisva(s) kol gali!

I’m not single. I’m freaking free!

And the world is now mine and nobody’s else!

Reklama

2 mintys apie “I’m not single. I’m free!

  1. As jauciuos visiskai taip pat!!:) tik kartais pagalvoju gal taip bandau pateisint tai kad nesugebu rrast antros puses:D

  2. jeigu tu jautiesi gerai, tai nėra pasiteisinimas. Jeigu tu pasirenki nebeieškoti ir nebesiekti kieno nors dėmesio, tai jau yra laisvė 🙂

Parašykite komentarą

